- Akronolo Pearson (207)
- Klett (847)
- Novi Logos (420)
- Bigz (450)
- Eduka (368)
- Gerundijum (178)
- K C (253)
- Krug (108)
-
Drugi udžbenici (2990)
- - ATOS - udžbenici (53)
- - Data Status - udžbenici (157)
- - Georgij Nazarov (8)
- - Infotehnika (8)
- - Pčelica, udžbenici za osnovnu školu (118)
- - Pisaći pribor (436)
- - Prosvetni pregled (5)
- - Publik Praktikum (12)
- - Saznanje (6)
- - Školska Knjiga (12)
- - Vulkan (125)
- - Zavod za udžbenike (1675)
- - Škola plus udžbenici (40)
- - Matematiskop - udžbenici (21)
- - The English Book (63)
- - MiG Dakta - udžbenici (8)
- - Školski pribor (1)
- - Freska (56)
- - Educational Centre (33)
- Hol Net (30)
Čitanka sa gramatikom za 6. razred osnovne škole
Čitanka sa gramatikom za 6. razred osnovne škole Autor: Milka Canić, Nataša Antonić, Sandra Sofronić Dizajn: D punkt Edicija: Udžbenici i priručnici Godina izdanja: 2013 Oprema: 29,5 x 21cm; pun kolor;broš;ilustrovano, ćirilica Čitanka i gramatika za šesti razred osnovne škole čiji su autori Milka Canić, Nataša Antonić i Sandra Sofronić temelji se na osnovnim teorijsko-metodološkim i didaktičko-metodičkim zakonitostima savremenog udžbenik. Interpretacija udžbeničkog gradiva u ovoj knjizi zasniva se na rezultatima nauke o književnosti, jezika, stilistike, lingvistike, metodike i teorije udžbenika. Čitanka i gramatika je rađena prema planu i programu za šesti razred osnovne škole i u potpunosti ispunjava sve ciljeve i zadatke predviđene za nastavu srpskog jezika u tom razredu. Ono što ovaj udžbenik čini posebno zanimljivim i vrednim i što ga izdvaja od ostalih udžbeničkih materijala te vrste, jeste nov koncept i pristup obradi nastavnih sadržaja iz književnosti, gramatike, pravopisa, jezičke i estetske kulture. Prvi put u udžbeničkoj literaturi dve velike nastavne oblasti - književnost i jezik - objedinjene su u jednu celinu. Učenicima se pruža mogućnost da na književnim delima iz naše i strane literature, koja su predviđena nastavnim planom i programom, obrađuju gramatičke jedinice, uče pravopisna pravila i savladavaju osnovne pojmove iz teorije književnosti, odnosno jezičke kulture.Ovakvo povezivanje i upućivanje književnosti i jezika jedne na druge umnogome olakšava rad i nastavnicima u traženju odgovarajućih oblika i metoda rada na svakom času. Sve je u ovoj čitanci na jednom mestu - dobro osmišljeno, međusobno povezano i sa jasnim zahtevom da učenik bude aktivni učesnik u nastavnom procesu. Osim toga, učenik je zahvaljujući problemskom pristupu nastavnim jedinicama iz književnosti i gramatike, osposobljen da samostalno radi i stvaralački primenjuje stečena znanja u Radnoj svesci koja prati Čitanku za šesti razred osnovne škole.
Napiši recenziju
Ime:Recenzija: Note: HTML nije preveden!
Ocena: Loše Dobro
Unesite kod sa slike: