- Akronolo Pearson (207)
- Klett (847)
- Novi Logos (420)
- Bigz (450)
- Eduka (368)
- Gerundijum (178)
- K C (253)
- Krug (108)
-
Drugi udžbenici (2990)
- - ATOS - udžbenici (53)
- - Data Status - udžbenici (157)
- - Georgij Nazarov (8)
- - Infotehnika (8)
- - Pčelica, udžbenici za osnovnu školu (118)
- - Pisaći pribor (436)
- - Prosvetni pregled (5)
- - Publik Praktikum (12)
- - Saznanje (6)
- - Školska Knjiga (12)
- - Vulkan (125)
- - Zavod za udžbenike (1675)
- - Škola plus udžbenici (40)
- - Matematiskop - udžbenici (21)
- - The English Book (63)
- - MiG Dakta - udžbenici (8)
- - Školski pribor (1)
- - Freska (56)
- - Educational Centre (33)
- Hol Net (30)
Tri, četiri, sad! Zanimljivi zadaci iz matematike za 3. i 4. razred
~~Tri, četiri, sad! Zanimljivi zadaci iz matematike za 3. i 4. razred
Autor: Radmila Božić
Dizajn: D punkt
Edicija: Udžbenici i priručnici
Godina izdanja: 2009
Oprema: 171 str., ilustrovano
~~Zbirka zadataka namenjena je učenicima 3. i 4. razreda osnovne škole, sa ciljem da utvrde stečena znanja i da steknu nova, veoma važna za dalji rad u nastavi matematike. Zadaci su rasporedjeni u 14 tema i u svakoj temi su poredjani od jednostavnijih ka složenijim, pa ih tim redom treba raditi.Zbirka sadrži nominalno 300, a suštinski preko 600 zadataka.Rešenja zadataka data su postupno,detaljno i uz odgovarajuće teže.To treba da pomogne učeniku da samostalno rešava zadatke ,proverava rešenja i otkriva neka nova.Roditelji, jednostavno,mogu da organizuju rad svoje dece i pomažu u rašavanju zadataka. Zbirka je nastala kao rezultat dugogodišnjeg rada sa decom ovog istarijeg uzrasta.Želja autora je da pomogne učenicima da složenije i komplikovane zadatke reše na jednostavan način ,koristeći odgovarajuću metodu :metodu duži,metodu pravougaonika,razna šematska i tabelarna prikazivanja ,grupisanja i slično.Učitelji zbirku mogu koristiti u redovnoj nastavi a posebno za dodatni rad sa talentovanim učenicima,kao i za rad u sekcijama.Rešavajući zadatke učenici će upadati u različite zamke i nepoznata situacije.Treba da budu uporni i strpljivi.Rešavanje takvih zadataka razvija kreativnost,logičko razmišljanje i povezivanje kao i marljivost i upormost.Nadareni učenici posebno će uživati u rečavanju zadatih problema i u otklanjanju postavljenih zamki.Želja autora ja da učenici reše većinu zadataka a onda dolazi i uspeh kome će se radovati sami učenici,njihovi učitelji i roditelji.
Napiši recenziju
Ime:Recenzija: Note: HTML nije preveden!
Ocena: Loše Dobro
Unesite kod sa slike: