- Akronolo Pearson (207)
- Klett (843)
- Novi Logos (420)
- Bigz (434)
- Eduka (368)
- Gerundijum (178)
- K C (253)
- Krug (110)
-
Drugi udžbenici (2990)
- - ATOS - udžbenici (53)
- - Data Status - udžbenici (157)
- - Georgij Nazarov (8)
- - Infotehnika (8)
- - Pčelica, udžbenici za osnovnu školu (118)
- - Pisaći pribor (436)
- - Prosvetni pregled (5)
- - Publik Praktikum (12)
- - Saznanje (6)
- - Školska Knjiga (12)
- - Vulkan (125)
- - Zavod za udžbenike (1675)
- - Škola plus udžbenici (40)
- - Matematiskop - udžbenici (21)
- - The English Book (63)
- - MiG Dakta - udžbenici (8)
- - Školski pribor (1)
- - Freska (56)
- - Educational Centre (33)
- Hol Net (30)
Matematika-Zbirka zadataka i priručnik za treći i četvrti razred srednje škole
~~Matematika-Zbirka zadataka i priručnik za treći i četvrti razred srednje škole
Autor: Branko Jevremović
Dizajn: D Punkt
Edicija: Udžbenici i priručnici
Godina izdanja: 2010
Oprema: Format 16,5 x 23.5 cm, 184 str., broš, ćirilica
~~Zbirka zadataka – priručnik sadrži 21 poglavlje (oblasti) srednjoškolske matematike i ima više od 1200 zadataka. Od realnih brojeva i racionalnih izraza (kao prve), jednačina i nejednačina, sistema jednačina, matematičke indukcije, geometrije, trigonometrije, do kombinatorike i verovatnoće. Takođe, poglavlja koja sadrže zadatke i pitanja za pismeni i usmeni deo završnog ispita učenika imaju poseban obrazovno-vaspitni značaj.
Posebno ističemo značaj poglavlja „Sto rešenih zadataka“ (ima ih 107stvarno) za 52 nivo i matematičku kulturu učenika.
Ova knjiga može korisno da posluži svakome ko želi da sistematizuje gradivo matematike srednje škole. Naročito može da koristi učenicima trećeg i četvrtog razreda srednjih škola (gimnazija, tehničkih škola i dr.).
Na početku poglavlja dat je podsetnik (neophodni izvodi iz „teorije“ sa urađenim primerima), tako da zbirka omogućuje obnavljanje i povezivanje gradiva.
Tematska i sistematizovana nastavna građa matematike srednje škole jedino omogućuje učeniku da se pripremi za uspešno studiranje na svim višim školama i fakultetima gde se izučava matematika. Svaka pojedinačna i sporadična obrada pojedinih zadataka i pitanja, kao i obrada tzv. „kontrolnih zadataka“ iz nekih matematičkih oblasti je pogrešna, i dovodi učenika u zabludu o njegovoj pripremljenosti za dalji uspešan rad.
Učenik mora da obnovi određeno gradivo, reši zadatak, pa tek onda da uporedi rezultat i rešenje sa onima u knjizi.
Na kraju knjige data su rešenja i rezultati svih zadataka.
U dodatku se nalaze formule, tablice i slike.
Napiši recenziju
Ime:Recenzija: Note: HTML nije preveden!
Ocena: Loše Dobro
Unesite kod sa slike: