- Akronolo Pearson (207)
- Klett (847)
- Novi Logos (420)
- Bigz (450)
- Eduka (368)
- Gerundijum (178)
- K C (253)
- Krug (108)
-
Drugi udžbenici (2990)
- - ATOS - udžbenici (53)
- - Data Status - udžbenici (157)
- - Georgij Nazarov (8)
- - Infotehnika (8)
- - Pčelica, udžbenici za osnovnu školu (118)
- - Pisaći pribor (436)
- - Prosvetni pregled (5)
- - Publik Praktikum (12)
- - Saznanje (6)
- - Školska Knjiga (12)
- - Vulkan (125)
- - Zavod za udžbenike (1675)
- - Škola plus udžbenici (40)
- - Matematiskop - udžbenici (21)
- - The English Book (63)
- - MiG Dakta - udžbenici (8)
- - Školski pribor (1)
- - Freska (56)
- - Educational Centre (33)
- Hol Net (30)
Matematika - udžbenik za 6. razred
Matematika - udžbenik za 6. razred
Autor: Branko Jevremović, Radmila Božić, Jovan Ćuković Dizajn: D punkt Edicija: Udžbenici i priručnici Godina izdanja: 2009 Oprema: Format 20,5 x 26.5 cm, 204 str., broš, ćirilica
~~Udžbenik je pisan prema važećem nastavnom planu i programu za šesti razred osnovne škole.
Sadržaj knjige podeljen je na manje celine, ukupno devet, i raspoređen na način koji autori smatraju pogodnim za obradu tokom školske godine.
Pre svega, udžbenik je pisan za učenika, pa mu se i direktno obraća nastojeći da ga podstakne na samostalan rad i kontrolu postignutih rezultata. uvođenje novih pojmova i sadržaja prate urađeni, konkretni primeri, potkrepljeni slikama i objektima iz učenikovog okruženja. Oni su označeni posebno: (•, Primer).
Posle svake celine ponuđen je kontrolni zadatak kojim se omogućava učeniku, ro-ditelju i nastavniku sagledavanje rezultata rada učenika. Tako se blagovremeno stiče uvid u stepen usvojenosti prethodnog gradiva koji je, zbog povezanosti matematičkih sadržaja, neophodan za dalje praćenje gradiva.
Posle svake celine data su i rešenja svih zadataka.
Geometrijski i drugi sadržaji, na odgovarajući način, prilagođeni uzrastu učenika, imaju za cilj da istaknu i podstiču misaone i druge aktivnosti učenika.
Zbirka zadataka prati udžbenik na komplementaran način. Zajedno, ovaj komplet omogućava rad na više (bar tri) nivoa u radu sa učenicima.
Učenik treba obavezno da razmatra uvodne i nove sadržaje, i urađene primere, a ostalo da bira prema svojim mogućnostima. Takođe, neophodno je da samostalno reši zadatke, proveri rezultate, pa tek onda da ih uporedi sa rezultatima u knjizi.
Beograd, maj 2008. Autori
Napiši recenziju
Ime:Recenzija: Note: HTML nije preveden!
Ocena: Loše Dobro
Unesite kod sa slike: